Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Vilken service är bättre?

Annons

Svar till Jörgen Ågran, Swedbank 10 januari och hans artikel ”Nu ger vi bättre service”.

Vad då bättre? Ni har inte gjort mycket för att behålla oss kunder.  Rejäla människor har nekats lån allt medan  höga bossar får oförskämt mer i plånboken. Tycker det verkar som man strävar  mot total nedläggelse, förintelse av gamla hederliga ”Sparbanken”.

Då förmodar jag att Swedbank håller gratis bilresa tur och retur  för handikappade och de som ej äger bil. Samt att kontoret i Åre inte har några hinder till exempelför folk som som jag är rullstolsburen. Förresten har Swedbank glömt att det finns många som ej har möjlighet till den digitala servicen?

Jag vet att många tycker som jag om denna bankflytt och kommer att överge Swedbank. En gammal arbetarrörelseanhängare som jag lider när ni ratar oss, för det gör ni nu!

Nu önskar jag att folket i mitt kära Järpen ägde samma kämpaglöd som folket i Kall. De som kämpade för Skogsbyn och lyckades vinna.

Ingrid Lindberg

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel