– Du kan ju till och med gå in och ändra uppgifterna själv direkt på internet. Och det är det som står där som kommer med i katalogen också, säger Camilla Andersson.
Hon har svårt att tänka sig att det skulle vara ett problem att få uppgifterna rätt även i katalogen. Och menar att om Evy-Ann Mattsson hade ringt henne direkt så kunde hon ändra uppgifterna så att det blir rätt nästa gång katalogen trycks.
– Så har jag alltid gjort och det tror jag att mina kollegor skulle göra också, säger hon till LT.
Men så verkar ju inte vara fallet eftersom att Evy-Ann Mattsons e-post och telefonsamtal under de år som gått, inte fått ett synligt resultat i katalogen.
Och det som står i katalogen 2009 kommer ändå att stå kvar tills 2010 års katalog tryckts.
På internetsökningsfunktionen på Lokaldelen.se finns Evy-Ann Mattson med sin rätta adress, och på sin gamla adress där hon bodde med sambon. Men de står inte som boende där tillsammans, så lite mer rätt är det i alla fall. Men före detta sambon står på adressen och numret till Evy-Anns fritidhus, men inte hon själv.
Lokaldelen köper uppgifterna från företaget Teleadress, men de är ny leverantör för i år.
När LT ringer Teleadress kundtjänst kan de inte svara på om de var leverantör av de uppgifter som står med i katalogen 2009.
Ing-Marie Tillberg, ansvarig för kundservice på Lokaldelen kan inte heller ge ett svar på det.
– Jag ska ta reda på det och försöka få tag i någon som kan ge en förklaring till varför blivit så här, men jag kan inte göra det förrän till veckan, säger hon, till LT på fredagseftermiddagen.