Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Så ska inte posten funka

Annons

Svar på Börje Sjödins insändare i Länstidningen Östersund 6 december. Jag vill börja med att beklaga för de extra besvär som den felaktiga leveransen har inneburit för Börje Sjödin. Så ska det inte gå till. När det gäller återbetalningen av kreditbeloppet så ska det i normalfallet ta högst tio dagar innan pengarna har utbetalats. Varför det har tagit längre tid i det här fallet kan jag dessvärre inte svara på utan tillgång till mer information. Om insändarskribenten fortfarande inte fått sina pengar utbetalade ber jag honom att kontakta vår fakturakundtjänst på telefon 020-345 400 så att vi kan hjälpa honom.

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons