Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Nöjd landstingskund

Vill ta tillfället i akt och tala om hur nöjd, imponerad och tacksam jag är för det fina, professionella och informativa omhändertagande jag fick i samband med att jag nyss bröt och opererade min högra handled.

Annons

Allt för ofta hör och läser vi om det som upplevs negativt med Jämtlands läns landsting. Det är ett stort företag och orimligt att tro att varenda del av ett sådant företag jämt fungerar smärtfritt. Men jag vet att de flesta försöker så gott de kan att göra ett bra arbete och utveckla/utbilda sig för att vi som behöver deras kompetens skall få ta del av det som jag själv upplevde.

Samtidigt är det viktigt att var och en tar ansvar att göra det som behövs för att få tillbaka hälsan och vara rädd om den.

Jag arbetar själv inom landstinget på en mottagning som årligen tar emot drygt 20 000 besök och upplever dagligen vilka kompetenta, professionella människor som arbetar inom landstinget, både medicinskt och administrativt.

Det som även imponerar på mig är priset för denna fantastiska omvårdnad/hälso- och sjukvård!

Tack för att ni finns! Låt oss fortsätta vara rädda om varandra!

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons