Annons
Vidare till ltz.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Fjärde gången gillt

Hade sagt upp mitt bredband och min hemtelefon, men fick vid flera tillfällen meddelande om att bredbandet fortfarande låg kvar och fick därmed säga upp det sammanlagt fyra gånger innan Telia äntligen hade förstått.

Cirka tre veckor efter att abonnemanget upphört fick jag en återbetalningscheck på några hundra men för att få ut pengarna skulle jag lösa in den och det skulle kosta 50 kronor. Vid en återbetalning ska väl ändå hela beloppet återbetalas utan avgifter. Inte nog med detta, efter att jag fått återbetalningschecken kom dessutom ännu en faktura på nästkommande period för bredbandet. Var finns Telias rutiner? Vill gärna ha ett svar från någon ansvarig.

Allt annat än Telia

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel