Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Besviken på Telia

Annons

En mycket stor tistel till Telia för det de gjort mot mig. När stormen Ivar slog till (12 december förra året) blev jag utan fast telefon.

Min son felanmälde. Han skulle få SMS när den var lagad.

I dag (9 januari) kolla min väninna, men då fanns ingen felanmälan. Enligt Telia var felet åtgärdat.

Felanmälan hade tagits bort vid årsskiftet. Hon felanmälde igen.

Det är nästan ingen täckning för mobil här, men jag lyckades trots allt få kontakt och felet beräknades vara lagat den 3 februari.

Hur kan man behandla sina kunder så?

Stundvis finns ingen mobiltäckning så jag var helt isolerad från 12 december till den 16 december. Ingen elektricitet, telefon eller mobil och vägen blockerad av träd.

När telefonräkningen ska betalas blir det nog inte frågan om att radera den.

Men kanske samma sak som med felanmälan händer. Den togs bort vid årsskiftet.

Mycket arg och besviken